Back Office

Back Office забезпечує комплексний контроль та управління всіма процесами закладу для управлінського персоналу чи адміністрації.
Завдяки йому ви можете ефективно відстежувати діяльність і приймати своєчасні рішення для підвищення ефективності роботи.

Управління закупівлями

  • Поступлення та повернення товару
  • Контроль за заборгованістю перед постачальниками
  • Отримання аналітичних даних по закупівлях

Склад

  • Створення товарів, позицій для вашого закладу та підрозділів роботи
  • Переміщення та списання товару. проведення та внесення у програму інвентаризації, і отримання результатів
  • Доступне отримання звітності по залишкам товарів, фільтр по різних критеріях (товар, підрозділ…)

Фінанси

Визначення статтей руху коштів, створення касових виписок та коригування боргів.

Продажі

  • Створення та редагування меню, включаючи ціни та описи страв, внесення приміток чи контроль акцизних марок
  • Створення бази даних клієнтів та прикріплення знижки до них
  • Звітність про продажах та відмовах за період

Виробництво

Розроблення та внесення калькуляцій допоможуть чітко вести облік товарів чи позицій у закладі та отримувати звітність.

Адміністрування

Персоналізація Cocktail під свій заклад: підлаштування кількості залів, столів та їх розміщення, додавання адміністраторів та налаштування прав доступу до тої чи іншої функції програми.